!

U saobraćajnim nesrećama u Bosni i Hercegovini u posljednjih deset godina smrtno je stradalo najmanje 3.000 ljudi, izjavio je u nedjelju Osman Lindov, predsjednik Udruženje inženjera saobraćaja i komunikacija u Bosni i Hercegovini, koje i ove godine raznim aktivnostima obilježava Svjetski dan sjećanja na žrtve cestovnog saobraćaja, javlja Anadolija.

Najmanje.Ako se kaže najmanje onda to nije tačna cifra.Valjda bi se trebalo tačno znati dal su 3001, 3015 ili recimo 3999?Ima valjda negdje zapis o svemu pa i ovim smrtnim slučajevima koji su stradali u saobraćaju u BiH.”Najmanje” je labava izjava za tragedije.

I kad se vidi kako se u saobraćaju u BiH divlja mene nebi začudila i neka mnogo veća cifra od 3000 duša. Pa krenemo u divljanje:

Pretiče se na krivini gdje je vidljivost minimalna, ma šta minimalna, nestvarno je za vidjeti u tom momentu onog što nam ide u susret.Pa nisi ti čovječe vidovit da možeš vidjeti koji kamion ili auto ili bus ili motor ti ide iza krivine.

Pala magla, ljudi ni svjetla ne upale, al nek je noga na babukinom bendže gasu, samo deri, samo udri.Davno sam za to ovdje negdje napisala, početniku dati bijesno auto isto ko kad bi Alien dao svoj svemirski brod iskusnom vozaču i hajd vozi.Hoćeš, al do sledeće zgrade, brda ili drveta.

Organičenje.Zašto je stvoreno organičenje na putu u saobraćaju, pa majka mu stara, izmislili ljudi, jer je možda na tom dijelu cesta loša, možda je ograničen put zbog krivine ili sužavanja na putu, možda što je u blizini neka ustanova, škola, možda tu puno ljudi prelazi cestu, možda stoka prelazi cestu, možda jeleni iskaču ko ludi, možda ide ubrzo neki most, neki oprez znači uglavnom.Al ne, de ti sine po gasu ko jebe ograničenje.

Ako ti stoji na autoputu deri samo 80 po kiši ima smisla.Aquaplaning je momenat u brzoj vožnji kad kotači radi kiše nemaju više dodira sa cestom. U bržoj vožnji ti je to isto ko da si na ledu.Zakoči ga brudi sa 200 na 30 u tom momentu, ako je ispred tebe razlog zbog kojeg moraš snažno zakočiti. Zakočit ćeš, al u snovima samo.

Možeš, možeš, ali protiv fizike i geometrije ne možeš.

Gdje ti je obračun puta reakcije i puta kočenja, samo na nekih 30km/h, a kamo li na 100km/h?Gdje tu onaj pojas za vezanje, pa se kupuju lažnjaci za utikače za pojas da u displeju ne pišti, jer nisi vezan pojasom za vezanje, jer je izmišljen samo zato da glavu čuva ako se desi udes.Kaže de samo ću do trgovine pa metnem ovaj lažnjak.Ja ostala ko popišana kad sam to čula. Razumi da na 25-30 km/h možeš nesretno stradati u saobraćaju.Shvati krhku anatomiju svog tijela čovječe!Shvati da je i tuđa anatomija krhka, onoga ko će radi tebe stradati. Ili naliju se ko deva i nakljukaju se ko stoka i sjednu da voze, zrak-zemlja, halo ba ubit ćeš nečije dijete, nečiju mačku, ubit ćeš nedužnu životinju idiote idiotski, ubit ćeš nečiju voljenu ženu, muža, majku!

Jel džaba nastao semafor, znak STOP, pješački prelaz zebra?Jel džaba postoje znakovi u saobraćaju?Organičenja?Zabrana i dozvola preticanja?Prvenstvo prolaza?Maaaa daaaa sve džaba izmišljeno dok je stradalih ko u priči i dok babin sinalija ima iza sebe babu koji poznaje toliko lopovčina koji će za par stoja u pozadini sve fino ispeglati ko da ništa bilo nije. Ko dva na putu, lol.Isto.

Samo kazne povećati za divljanje u saobraćaju pa bi svi mi vidjeli kako bi se smanjili prekršaji, a povećala statistika preživjelih.

A joj zaboravila sam, nije nam ni policija koruptna doduše, stavi dvije cvaje uz vozačku, sve ide ko po loju.Živio BiH saobraćaj i njegovi zakoni!

Senorita Bandida
... siempre hay esperanza...

10 komentara

  1. Prebrzo vozim, osjećam se sigurnije tako, nije mi dosadno i nema nervoze. Veliko auto, velika težina.
    Sve suprotno mi ide na k.
    Kad sam skontala da to tako ne ide, a da ne bih da se mijenjam, privikavam i silim, arhivirala vozačku i.. hvala, doviđenja😃

  2. Priča poznanica kako su njeni rođaci sinu kupili auto, tek napunio 18. On pada testove već treći, četvrti put, ali uredno vozi auto bez vozačke svaki dan.

    Sve si u pravu, ja bih još dodala da i vozači koji voze debelo ispod ograničenja znaju biti indirektni uzroci nesreća. Lik vozi 30 na magistrali, razgleda nešto, priča na telefon. Saobraćajna kultura nam je katastrofalna.

Komentariši