25.maj u 23.59

Jebemu vraga sto uvjek nesto u zivotu mora da sjeca i onda kad covjek uopste ne zeli da se sjeca?
Podsjeca,jer je covjekov mozak tako napravljen da nista ne zaboravlja.
Nista taj mozak ne zaboravlja.
Pruzi mu saku nistavaca,nece zaboravit.
Pruzi mu saku para,ni to nece zaboravit.

A ako ga pitas za ono dublje sto si mu nekad pruzio u zivotu,tu ce se omisljati,a opet ce se na kraju sjetiti.

Ja bi da pricam o onom dubljem.

Kome je jos bitno imati,kome jos bitnije ne imati?
Ma bitno je svakome imati,svi nesto hoce,svi nesto traze,a niko nece da nema,macke,psa,kose,trave,jutra,zore,dana,života,muzike, drzave,kože,nit samoga sebe.
Svi traze beskrajan put koji tece tako mirno kao u bajkama.

Znate sta,nema nista od toga.
Takav put ne postoji.
Postoji onaj koji nam se pruzi dal cas hodali po cesti,dal cas hodali po kaldrmi.
I to ostaje i samo to moze biti pravi put.

Al to nije bilo sto sam ja zelila reci.

Zeljela sam reci da nista covjekov mozak ne zaboravlja.
Ps.moj jos nije.

Senorita Bandida
... siempre hay esperanza...

Komentariši